Veel gestelde vragen

Wanneer zijn jullie geopend?

Zie openingstijden , klik hier.

Kan ik reserveren in de winkel?

Het is niet mogelijk om artikelen te reserveren in de winkel. De winkel en webshop voorraad is de zelfde voorraad. Als het artikel apart hangt in de winkel, kan het dus alsnog online besteld worden. Daarom raden wij u aan om er zeker van te zijn dat het product voor u is, deze via de webshop te bestellen en dan te kiezen voor 'afhalen'. U kunt deze dan in de winkel passen/bekijken. Houd er wel rekening mee dat de retour periode in gaat vanaf de datum van bestelling. Bent u dus na 14 dagen pas in de winkel om het item te passen of af te halen, dan kan de bestelling niet meer retour of geruild worden. 

 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Bestellingen op werkdagen die voor 16:00 besteld zijn worden de zelfde dag verzonden en gaan mee met PostNL. De levering is dan meestal de volgende dag. Omdat het tijdens de feestdagen extra druk is bij PostNL kan het iets langer duren dan je gewend bent. Houd hier dus rekening mee. Let er op dat wij maandag zijn gesloten. Bestellingen van het weekend en de maandag gaan dus dinsdag mee met de post. 

 

Krijg ik mijn geld terug als ik mijn webshop bestelling retourneer?

Als het artikel in de staat van verzending binnen 14 dagen is geretourneerd ontvangt u gewoon het bedrag retour op de rekening die bij ons bekend is. Na ontvangst van de retour ontvangt u van ons een retour bevestiging. Het duurt dan gemiddeld 2 tot 6 werkdagen voordat het bedrag terug op uw rekening staat.

Artikelen uit de SALE kunnen niet geretourneerd worden. Indien het pakket te laat retour is gestuurd heeft u geen recht op een refund. Wegens hygiene kunnen sieraden, ondergoed en haaraccessoires niet geretourneerd worden. Sokken die nog in de verpakking zitten kunnen wel retour.

 

Ik heb iets in de winkel gekocht, kan ik dit retourneren?

Als u een product koopt in een winkel, dan heeft u geen wettelijke bedenktijd. Het artikel kan dus niet retour of geruild worden.

 

Ik heb iets op Instagram gezien maar het staat niet op de webshop, kan ik dit alsnog bestellen?

Het kan wel eens voorkomen dat er een item dat nieuw binnen is nog niet op de webshop staat. Wij proberen zo spoedig mogelijk het item online te zetten. Uiteraard kun je ons ook altijd een berichtje sturen, dan zullen wij dit item voorrang geven in de fotostudio.