Openingstijden

Maandag Gesloten

Dinsdag Gesloten

Woensdag 11:00 - 17:00

Donderdag   11:00 - 17:00

Vrijdag    11:00 - 17:00

Zaterdag 10:00 - 17:00

Koopzondag 13:00 - 17:00*

*Elke laatste zondag van de maand

BEZOEK ADRES: GROTE KADE 40, 4461BE Goes

Extra openingstijden

Koopzondag 11 December  1300 - 17:00

Koopzondag 18 December  11:00 - 17:00

Dinsdag 20 December  10:00 - 17:00

Woensdag 21 December 10:00 - 17:00

Donderdag 22 December 10:00 - 21:00

Vrijdag 23 December 10:00 - 21:00

Zaterdag 24 December 10:00 - 16:00

(let op! Uur eerder gesloten i.v.m. kerstavond)

1e&2e kerst - GESLOTEN

 

Dinsdag 27 t/m Vrijdag 30 December 11:00 - 17:00

Zaterdag 31 December 10:00 - 16:00

Na de vakantie gelden weer de reguliere openingstijden (woensdag tot en met zaterdag) 

Ruilen & Retourneren

Klik hier om jouw retourlabel aan te maken via onze portal. 

Track jouw bestelling om in te loggen in jouw verzendportaal, hier kun jij jouw retourlabel aanmaken. Let op! Dit is alleen van toepassing op pakketten die ook per post zijn geleverd. 

Ruilen en/of retourneren kan binnen 14 dagen. Nieuwe collectie? Zodra de retour is verwerkt ontvangt u binnen 3 tot 5 werkdagen het bedrag terug op uw rekening. 

Artikelen van de SALE tot 50% kunnen retour, u ontvangt echter geen geld retour maar een cadeaubon.  Artikelen met meer dan 60% korting kunnen niet geretourneerd worden. 

Artikelen gekocht in de winkel kunnen alleen geruild worden binnen 14 dagen. Je ontvangt een cadeaubon of kunt het omruilen voor een ander artikel. Sieraden, haar accessoires en ondergoed kunnen niet retour. 

Heeft u geen printer voor de retoursticker? U kunt het pakket ook zelf retourneren inclusief pakbon bij PostNL of DHL en kan verzonden worden naar:

BUBBLES Theme Store

t.a.v. retour afdeling

Grote Kade 40 , 4461BE Goes

Let op! De retour kosten zijn voor de klant. Retourneren in de winkel is gratis. Heeft u vragen over het geleverde product? Neem dan contact met ons op via klantenservice@bubblesthemestore.nl

Veelgestelde vragen

Wat zijn jullie openingstijden?

Klik hier voor onze recente openingstijden

Kan ik reserveren in de winkel?

Het is niet mogelijk om artikelen te reserveren in de winkel. De winkel en webshop voorraad is de zelfde voorraad. Als het artikel apart hangt in de winkel, kan het dus alsnog online besteld worden. Daarom raden wij u aan om er zeker van te zijn dat het product voor u is, deze via de webshop te bestellen en dan te kiezen voor 'afhalen'. U kunt deze dan in de winkel passen/bekijken. Houd er wel rekening mee dat de retour periode in gaat vanaf de datum van bestelling. Bent u dus na 14 dagen pas in de winkel om het item te passen of af te halen, dan kan de bestelling niet meer retour of geruild worden. 

 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Bestellingen op werkdagen die voor 16:00 besteld zijn worden de zelfde dag verzonden en gaan mee met PostNL. De levering is dan meestal de volgende dag. Omdat het tijdens de feestdagen extra druk is bij PostNL kan het iets langer duren dan je gewend bent. Houd hier dus rekening mee. Let er op dat wij maandag zijn gesloten. Bestellingen van het weekend en de maandag gaan dus dinsdag mee met de post. 

 

Krijg ik mijn geld terug als ik mijn webshop bestelling retourneer?

Als het artikel in de staat van verzending binnen 14 dagen is geretourneerd ontvangt u gewoon het bedrag retour op de rekening die bij ons bekend is. Na ontvangst van de retour ontvangt u van ons een retour bevestiging. Het duurt dan gemiddeld 2 tot 6 werkdagen voordat het bedrag terug op uw rekening staat.

Artikelen uit de SALE kunnen niet geretourneerd worden. Indien het pakket te laat retour is gestuurd heeft u geen recht op een refund. Wegens hygiene kunnen sieraden, ondergoed en haaraccessoires niet geretourneerd worden. Sokken die nog in de verpakking zitten kunnen wel retour.

 

Ik heb iets in de winkel gekocht, kan ik dit retourneren?

Als u een product koopt in een winkel, dan heeft u geen wettelijke bedenktijd. Wij snappen dat je soms van gedachten kunt veranderen of dat iemand een cadeautje misschien al heeft. We bieden dan wel de service aan om het product om te ruilen binnen 14 dagen voor een cadeaubon of een ander artikel.

 

Ik heb iets op Instagram gezien maar het staat niet op de webshop, kan ik dit alsnog bestellen?

Het kan wel eens voorkomen dat er een item dat nieuw binnen is nog niet op de webshop staat. Wij proberen zo spoedig mogelijk het item online te zetten. Uiteraard kun je ons ook altijd een berichtje sturen, dan zullen wij dit item voorrang geven in de fotostudio. 

Contact form